معهد فتيات فؤاد خميس النموذجي الأزهري

مرحبا بك عزيزي الزائر و نرجو منك التسجيل و المشاركة في المنتدى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك عزيزي الزائر و نرجو منك التسجيل و المشاركة في المنتدى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مدينة العاشر من رمضان - محافظة الشرقية

السادة زوار المنتدى الكرام لوحظ ظهور منتديات آخرى حديثا تحمل نفس اسم هذا المنتدى فنحن لنا السبق و الريادة و من ثم وجب التنويه أنه لا يوجد منتدى رسمي آخر يمثل المعهد و إدارته و معلميه و طلابه سوى هذا المنتدى و نناشد القائمين على تلك المنتديات المقلدة تغيير أسماء تلك المنتديات إلى اسم آخر
تم عمل مراجعة لمادة اللغة الإنجليزية من خلال غرفة الدروس الصوتية ... و قد لاقت التجربة نجاحا باهرا و إقبالا من الطالبات و طالبوا بالمزيد من هذه الدروس في جميع المواد

التحق بالدردشة

اقتراحات لتنمية المنتدى L-7oobca81a5d473
التحق بغرفة الدردشة في أسفل الصفحة الرئيسة و استمتع بالمناقشات و تبادل الأراء و التعارف بالأصدقاء

وسام التميز

اقرأ في المصحف الشريف

اقتراحات لتنمية المنتدى 1316197711

المواضيع الأخيرة

» لماذا الإصرار على الاستمساك بالفشل
اقتراحات لتنمية المنتدى Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 04, 2012 10:08 pm من طرف Admin

» جدول امتحانات الفصل الدراسي الثاني 2012/2013
اقتراحات لتنمية المنتدى Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 04, 2012 9:32 pm من طرف Admin

» إلى كل من يريد إرسال شكوى أو طلب مباشرة لشيخ الأزهر
اقتراحات لتنمية المنتدى Icon_minitimeالخميس مايو 17, 2012 8:49 pm من طرف Admin

» جدول امتحانات الشهادات الأزهرية للعام الدراسي 2011/2012
اقتراحات لتنمية المنتدى Icon_minitimeالسبت أبريل 21, 2012 11:45 pm من طرف Admin

» موقع المعهد أصبح علما بفضل الله
اقتراحات لتنمية المنتدى Icon_minitimeالسبت أبريل 21, 2012 1:25 am من طرف Admin

»  جدول امتحانات الازهر الشريف لعام 2012 .. الترم الثاني ..جاهز للطباعة
اقتراحات لتنمية المنتدى Icon_minitimeالإثنين أبريل 16, 2012 10:49 pm من طرف Admin

» وصية الحجاج بن يوسف الثقفي لطارق بن عمرو عن شعب مصر
اقتراحات لتنمية المنتدى Icon_minitimeالأربعاء مارس 28, 2012 6:12 am من طرف Admin

» صورة قرار شيخ الأزهر بشأن الترقيات و الدرجات المالية للمعلمين
اقتراحات لتنمية المنتدى Icon_minitimeالجمعة مارس 09, 2012 12:42 am من طرف Admin

» الأزهر يقرر اتباع نظام التيرم فى امتحانات شهاداته بدءا من العام القادم
اقتراحات لتنمية المنتدى Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 28, 2012 1:19 pm من طرف Admin

الطالبة المثالية

تصويت

ساعة

>

خـــــدمــــات المـــوقـــــع

تعرف على نبيك صلى الله عليه و سلم

اقتراحات لتنمية المنتدى 155354a6563e39bbe21587182b54ca07

3 مشترك

اقتراحات لتنمية المنتدى

البنت الدلوعة
    عضو جديد
    عضو جديد

اقتراحات لتنمية المنتدى Empty اقتراحات لتنمية المنتدى

مُساهمة  البنت الدلوعة الثلاثاء أبريل 12, 2011 1:10 pm

السلام عليكم

مستر انا قرأت الاعلان وبرأى اللى احنا مش المقروض نقتصر المنتدى ع التعليم بس يعنى احنا ممكن نضيف اقسام جديده يعنى زى المنتديات التانيه بجانب الجزء الخاص بالتعليم والجوده والمعهد ممكن جزء للحوار والنقاش جزء للتنمية البشريه جزء للسياحة والتاريخ وجزء خاص بالكتب علشان نحاول بقدر الامكان ان يكون المنتدى متكامل وفى حاجات كتير بحيث انها تجذب اعضاء يتفاعلوا بالمنتدى ومش لازم يكون الاعضاء من الطالبات بس بالمعهد يعنى ممكن مدرسين كمان

وانا من نحيتى انا مستعدة امسك اشراق اى قسم حضرتك تكلفنى بيه وهضيف مواضيع واشارك بس يا ريت ميكنش خاص بالجوده لانى معرفش فيها اوى ولو حضرتكم عملتوا جزء خاص بالتنميه البشريه انا فى رأإى انها مهم جدا ولازم نعمل جزء خاص بيها نكلم عن تنميه الذات وازاى ننمى مهارتنا ونعرض فيها مشاكل البنات ونحاول نحلها وازاى نقدر ننمى قدرتنا يعنى القسم ده ليه انجذاب كبير من البنات ووقت يتعمل القسم ده انا ان شاء الله هضيف فيه مواضيع كتير عندى وهفاعلة وهخلى فى مشاركة بأذن الله وهيكون فى مشاركة وتفاعل بالمنتدى ان شاء الله

دى بس اقترحات حبيت اقلها لحضرتك

وتقبل مرورى
    Admin
    Admin
    المدير العام
    المدير العام

اقتراحات لتنمية المنتدى Empty رد: اقتراحات لتنمية المنتدى

مُساهمة  Admin الثلاثاء أبريل 12, 2011 11:26 pm

البنت الدلوعة كتب:السلام عليكم

مستر انا قرأت الاعلان وبرأى اللى احنا مش المقروض نقتصر المنتدى ع التعليم بس يعنى احنا ممكن نضيف اقسام جديده يعنى زى المنتديات التانيه بجانب الجزء الخاص بالتعليم والجوده والمعهد ممكن جزء للحوار والنقاش جزء للتنمية البشريه جزء للسياحة والتاريخ وجزء خاص بالكتب علشان نحاول بقدر الامكان ان يكون المنتدى متكامل وفى حاجات كتير بحيث انها تجذب اعضاء يتفاعلوا بالمنتدى ومش لازم يكون الاعضاء من الطالبات بس بالمعهد يعنى ممكن مدرسين كمان

وانا من نحيتى انا مستعدة امسك اشراف اى قسم حضرتك تكلفنى بيه وهضيف مواضيع واشارك بس يا ريت ميكنش خاص بالجوده لانى معرفش فيها اوى ولو حضرتكم عملتوا جزء خاص بالتنميه البشريه انا فى رأإى انها مهم جدا ولازم نعمل جزء خاص بيها نكلم عن تنميه الذات وازاى ننمى مهارتنا ونعرض فيها مشاكل البنات ونحاول نحلها وازاى نقدر ننمى قدرتنا يعنى القسم ده ليه انجذاب كبير من البنات ووقت يتعمل القسم ده انا ان شاء الله هضيف فيه مواضيع كتير عندى وهفاعلة وهخلى فى مشاركة بأذن الله وهيكون فى مشاركة وتفاعل بالمنتدى ان شاء الله

دى بس اقترحات حبيت اقلها لحضرتك

وتقبل مرورى

اقتراحاتك جميلة و مقبولة و ليس عندي مانع من تنفيذها فورا عن طريق إضافة و فتح أقسام جديدة ، و أنا مستعد للبداية بفتح قسم عن التنمية البشرية و تعيينك مشرفة على هذا القسم في أقرب وقت .... فنحن نشجع الأفكار الهادفة و البناءة

و من أجل التنفيذ و وضع التصورات أرجو مقابلتي في وقت الفسحة أثناء اليوم الدراسي لتنفيذ المقترحات بشكل عملي و واضح
    نور القمر
    نور القمر
    عضو جديد
    عضو جديد

اقتراحات لتنمية المنتدى Empty اقتراحات لتنمية المنتدى

مُساهمة  نور القمر الثلاثاء أبريل 19, 2011 9:12 am

اقتراحات جميلة جدا جدا و ان شاء الله تنفذ
    البنت الدلوعة
    عضو جديد
    عضو جديد

اقتراحات لتنمية المنتدى Empty رد: اقتراحات لتنمية المنتدى

مُساهمة  البنت الدلوعة الثلاثاء أبريل 19, 2011 1:08 pm